Monday, June 26, 2006

MAXIS menipu pelanggannya!



Aku dpt keputusan Piala Dunia setiap pagi dari Maxis. Aku tk mintak, tp Maxis kata free. Its ok. Bini aku pun dapat. tapi disebablkan bini aku tk minat bola, aku send WC OFF utk stop hantar. Rupa-rupanya Maxis kenakan rm 0.50 dalam senyap bila kita send arahan tu. Cilakak punya Maxis. kalau nk caj pun, letak ler kata nk caj. Orang yg send tu tak ler rasa hangin semacam. Bila dia hantar free, bila kita taknak dia caj senyap2. Apa nie? Inilah penipuan.

Aku rasa cam nak tukar ke Celcom. Padan muka maxis. Walaupun Celcom caj, tapi aku tk rasa ditipu. Penipuan dalam baik. Ini kaedah mencuri terhormat.

Bagus jugak dalam Utusan, MAXIS kena sound oleh CAP. Padan muka. Nak meniaga agak2 la.Jgn start menipu. Berapa orang staf MAXIS yang makan duit menipu nih. Kena orang kata tak halal, tak ke naya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home