Monday, May 29, 2006

Cerita MIC

Sekarang sedang hangat isu Timb Presiden MIC antara Subra dan Palanivel. Mr Sammy suka itu Pala, gaduh sama itu bacha Subra. Samy kata Subra mau cucuk dia punya belakang. patut la marah itu Samy kerana cucuk dia punya belakang. Ada sakit tau ka!

Bila aku tgk kisah MIC ni, aku teringat krisis UMNO antara Mahathir dan Anwar. tapi Mahathir tak sound directly dlm media macam itu Mr Samy. Mahathir masih cool and control handsome. Akhirnya Mahathir menang dengan pendekatan baik dan tenang yang diambil. Sekarang aku nk tgk bagaimana Mr Samy urus masalah dia dalam MIC. Aku jangka Subra menang lagi lepas ni. Kalau betul sangkaan aku, sudah pasti itu Mr Samy hangat punya dalam. Tetapi jika itu kehendak parti, "apa saya boley buat. dia sudah menang, menang la. tapi saya banyakkk sedihla."

tunggu dan lihat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home