Monday, May 29, 2006

MyTeam Malaysia

Semalam aku ramalkan Malaysia menang 4 - 2 dengan MyTeam. Tapi keputusan sebenar, Malaysia 2, MyTeam 1. Tapi aku syok tgk perlawanan semalam. Skillfull, talented and passionate for both team. MyTeam keseluruhannya masih lemah dari segi kawalan dan hantaran bola dan strategi menyerang. ramai aku tengok yang lembek lutut. asyik2 jatuh. tapi kalau diorang ni diasah betul2, aku pasti memang kuat. tapi aku tak suka goal keeper MyTeam. koya dan perasan macam bagus. dah la lambat nak return the ball into the field. Malaysia nampak kemas dan Indra, khairulnisam and nanthakumar just a dummy utk sedapkan mata penonton. but the real team under 20 are very good players. kemas dan teratur. tahniah awalan untuk kedua-dua. kesimpulan, akugabungkan dua2 pasukan menjadi "MyTeam Malaysia".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home